اولین تمرین دروازه‌بان لالیگایی با ماشین (عکس) /خطیبی: دریافتی مانوئل زیر یک میلیارد است

خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز از قطعی شدن قرارداد مانوئل ابراز رضایت کرده و عنوان داشت که با وجود او مشکلی در دروازه نخواهند داشت۔
کد خبر: ۲۶۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 20 July 2016
سنگربان فصل گذشته تیم دپورتیوو لاکرونیا پس از کش و قوس‌های فراوان به خاطر کودتی ترکیه، پس از حل مشکلات پروازش سرانجام شب گذشته با استقبال هواداران این تیم وارد تبریز شد. فرناندز پس از وارد شدن به ایران اولین تمرین خود را در کنار سایر بازیکنان انجام داد.

گفتنی است رسول خطیبی با به خدمت گرفتن این دروازه‌بان که سابقه بازی مقابل بزرگان فوتبال مثل مسی و رونالدو را دارد، به نظر می‌رسد فصل پیش‌رو خیالی راحت از بابت خط دروازه خود خواهد داشت.


رسول خطیبی در خصوص جذب مانوئل به خبرنگار ورزش سه در تبریز گفت:  مانوئل بازیکن بزرگی است و با جذب وی و داشتن مهدی اسلامی دیگر مشکلی درون دروازه ماشین نداشته و این بازیکنان این فصل قطعا دروازه ما را بیمه خواهد کرد و حضور چنین دروازه بانی کلاس کار لیگ برتر را بالا خواهد بود ۔ خطیبی در مورد اینکه برخی از رسانه ها از قرارداازمیلیاردی این دروازبان خبر داده بودند گفت:  من امروز از خیلی کارشناسان بزرگ چه تبریزی و چه پایتخت نشین تماس داشتم که بابت جذب این دروازبان تبریک گفتند ولی یک رسانه محلی وابسته به برخی افراد این اتفاق را تاب نیاورند و شروع به حاشیه سازی کردند و البته این اولین بار انها نبوده و پرونده انها در حال پیگیری در دادسرا است که واقعا برای محلی بودن انها متاسفم.

خطیبی در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن لالیگایی گفت:  بعد از ثبت قرارداد ها همه چیز مشخص خواهد شد که مبلغ دقیق ان چقدر بوده ولی شما اطمینان داشته باشید که مبلغ دریافتی او کمتر از یک میلیارد است و از خیلی بازیکنانی داخلی نیز کمتر قرارداد بسته است ۔


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار