نشست یکروزه شورای برنامه ریزی استان های منطقه 2 کشور درتبریز آغاز شد

بررسی پیشرفت طرح های مصوب شده سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی و تاکید بر اتمام به موقع این طرح ها، بازبینی و بررسی مساله توسعه این مناطق، بررسی آمایش سرزمین چهار استان یاد شده به جهات فرهنگی و مشابهت های موجود، برنامه ریزی برای پیشرفت و توسعه منطقه 2 کشور به غیر از تک تک استان ها که در دستور کار قرار دارد و بررسی اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی از جمله اهداف نشست امروز در تبریز است.
کد خبر: ۲۶۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 14 July 2016
 به گزارش تابناک تبریز:بررسی پیشرفت طرح های مصوب شده سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی و تاکید بر اتمام به موقع این طرح ها، بازبینی و بررسی مساله توسعه این مناطق، بررسی آمایش سرزمین چهار استان یاد شده به جهات فرهنگی و مشابهت های موجود، برنامه ریزی برای پیشرفت و توسعه منطقه 2 کشور به غیر از تک تک استان ها که در دستور کار قرار دارد و بررسی اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی از جمله اهداف نشست امروز در تبریز است.
استاندار آذربایجان شرقی در افتتاحیه این نشست گفت: امیدوارم تدبیر برگزاری نشست های منطقه ای در مناطق مختلف کشور به نتایج لازم دست یابد.
اسماعیل جبارزاده اظهار کرد: این نشست ها ابتکار و امر مبارکی است و اطمینان دارم مباحث مطرح در کنار رهنمودهای رییس سازمان و گزارش استانداران و مسئولان منطقه دو کشور نقشه راهی برای تحقق اهداف دولت در سال 1395 خواهد بود.
نشست یکروزه شورای برنامه ریزی استان های منطقه 2 کشور با سخنرانی سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استانداران چهار استان شمال غرب کشور عصر امروز با جمع بندی نتایج حاصله در تالار سازمان مدیریت و برنامه ریزی تبریز به پایان می رسد. /ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار