شهردار جدید گلوگاه معرفی شد

کد خبر: ۲۵۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 05 July 2016
پس از حدود یک‌سال از مشخص نبودن مدیریت واحد در شهرداری گلوگاه، سرانجام شهردار جدید این شهر معرفی شد.

در 21 آبان‌ماه 92 بود که عبادالله پهلوان فرزند عزت‌الله پهلوان رئیس شورای شهر گلوگاه در 30 سالگی به‌عنوان شهردار این شهر منصوب شد.

وی که مجموعه شهرداری گلوگاه را با بدهی حدود 2 میلیارد تومانی تحویل گرفت و در دو سال فعالیت خود، تلاش فراوانی برای پرداخت دست‌کم نیمی از این بدهی انجام داد؛ در حال صفر کردن این مبلغ بود که در شهریورماه 94 به‌همراه سه نفر از کارمندان خود برای پاسخ‌گویی به پاره‌ای از ابهامات درباره پروژه‌های عمرانی و مسائل مالی این مجموعه بزرگ شهری به بازپرسی فراخوانده شد.

نتیجه تحقیقات و بازرسی‌ها برای دستگاه‌های نظارتی و قضایی قانع‌کننده نبود، شهرداری گلوگاه نیز چند ماه بدون سرپرست اداره شد و سرانجام شعبانعلی خواجوی که قبل از عباد‌الله پهلوان به‌مدت دو ماه سرپرست این شهرداری بود، بار دیگر به جای خود بازگشت.

هر چند که سایه سنگینی از حامیان شهردار قبلی بر مجموعه شهرداری گلوگاه حاکم بود، اما سرانجام پس از حدود یک‎سال، حوالی ظهر روز دوشنبه هفته جاری با حضور علی نبییان معاون عمرانی استاندار مازندران، محمد خوش‌تراش به‌عنوان شهردار جدید گلوگاه معرفی شد.

وی از اساتید دانشگاهی و دارای کارشناسی ارشد سازه‎های هیدرولیکی و مهندسی عمران است که مسئولیت امور اجرایی و مشاوره پروژه‎های مختلف عمرانی در سطح استانی و ملی را تجربه کرده است.

بیش از 10 سال از تأسیس شهرستان گلوگاه و بیش از 53 سال از تأسیس شهرداری گلوگاه می‌گذرد و تاکنون 15 مسؤولیت در این دو دستگاه مهم جابه‌جا شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار