نماینده جدید ولی فقیه قزوین؛

نباید معیار عملکردمان حزب، گروه و جناح باشد

نماینده جدید ولی فقیه قزوین گفت: معیار‌هایمان باید قرآن و دین باشد؛ نباید معیار عملکردمان حزب و گروه و جناح باشد.
کد خبر: ۲۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 20 April 2015
به گزارش تابناک یزد،آیت اله شیخ عبدالکریم عابدینی، نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید قزوین گفت: معیار‌هایمان باید قرآن و دین باشد؛ نباید معیار عملکردمان حزب و گروه و جناح باشد.
آیت اله شیخ عبدالکریم عابدینی در دیدار پیش از ظهر امروز با اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان قزوین افزود: برنامه‌های تشکیلات کارگری در ایام هفته کارگر خوب است و بهتر است برنامه‌های مثل شرکت پرشور در آیین‌های وحدت بخش نماز جمعه نمادین و تنها در این روز نباشد و در همه روز‌ها شاهد حضور پر شور کارگران در نمازهای جمعه و جماعت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید راه‌مان را با چپ و راست و آدم‌ها و اشخاص تنظیم نکنیم افزود: باید خطمان حط پیامبر و اهل بیت باشد.

امام جمعه قزوین با اظهار اینکه شرکت کنندگان در نمازجمعه‌های قزوین را پیر می‌بینیم، گفت: شما هم باید در کارهای تشکیلاتی از ظرفیت و توانمندی جوانان استفاده کنید.

عید علی کریمی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین در این جلسه گفت: جامعه کارگری نماینده ولی فقیه در استان را همانند پدر همه جریانات و گروه‌ها می‌داند.

وی با بیان اینکه خانه کارگر کشور بیش از ۲ میلیون نفر و ۳۸ هزار نفر عضو در قزوین دارد، افزود: به مناسبت هفته کارگر امسال برنامه‌های ویژه اعم از همایش بزرگ کارگران، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار