ابلاغ اعتبار 5 میلیارد تومانی فرودگاه دشت‌ناز به فرمانداری میاندورود

کد خبر: ۲۵۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 28 June 2016
فرماندار میاندورود گفت: 5 میلیارد از اعتبار سال گذشته فرودگاه دشت‌ناز به فرمانداری میاندورود ابلاغ و در اختیار مسؤولان قرار گرفت.

به گزارش تابناک مازندران، ارسطو قادری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در مورد وحدت بسیار تأکید کرده است و فقط به این معنا نیست که نظر مخالف نداشته باشیم بلکه با انتقاد سازنده و مفید است که نظام حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه اصل وحدت این است که موضوعات مختلف مطرح شود، تصریح کرد: باید در هر کاری اصل وحدت در نظر گرفته شود و نباید اجازه دهیم که دشمن از کوچک‌ترین مشکل و اختلاف‌نظر سوء‌استفاده کند.

فرماندار میاندورود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسات متعددی با مسؤولان کشوری به فضای میان دولت و ملت تأکید داشته و حفظ حقوق مردم و ایجاد امید در آنها را مهم‌ترین اقدامی دانست که مسؤولان باید به آن توجه کنند.

وی اضافه کرد: همه باید دست یکدیگر را در کنار مشکلات و موانع بگیریم و اگر فضای منفی ایجاد شد درصدد رفع آن باشیم.

 

قادری 5 میلیارد از مجموع اعتبارات ملی در سال گذشته را برای فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز عنوان کرد و یادآور شد: این امر به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی میاندورود بوده که چنین ابلاغی شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید با هم و در کنار هم برای رفع مشکلات و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تلاش کنیم، گفت: با همه کمبود اعتباراتی که وجود دارد اما تمام تلاش‌مان در رفع مشکلات و موضوعات مهم این شهرستان است و امیدواریم اعتبارات خوبی در سال جاری از سوی دولت تخصیص داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار