اجرای خدمات امور مشترکین در درب منازل روستاها

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران به نقل از رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت ، از ارایه خدمات آنلاین به مشترکین عزیز روستایی استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 25 June 2016
محمد رضا محمدی رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان تهران گفت : در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش نهادن به مشترکین روستایی، نیاز به ارائه خدماتی با سهولت بیشتر بود. به همین منظور طرح ارائه خدمات آن لاین در محل روستا برنامه ریزی  و سپس با تهیه سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط راه اندازی و به صورت پایلوت در روستاهای شهرستان ری اجراء گردید.

وی در توضیح ارائه این خدمات افزود : ابتدا با همکاری دهیاری و شورای اسلامی و نصب بنر در روستاها اطلاع رسانی کامل از زمان و مکان ارائه خدمات آن لاین انجام گردید  و طبق برنامه ریزی های انجام شده کارشناسان اداره درامد و خدمات مشترکین در محل حاضر و تمامی خدمات مرتبط به صورت آنلاین انجام پذیرفت.

محمدی با اشاره به استقبال گسترده و اظهار رضایت روستائیان محترم گفت: با اجرای طرح مذبور تا به حال موفق به حضور و ارائه خدمات آنلاین در 7 روستای چهل قز، قاسم آباد، صالح آباد، گل تبه، طالب آباد ، اسلام آباد  و خانلق  از توابع شهرستان ری شدیم.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد ابفار استان تهران کاهش هزینه ، صرفه جویی در وقت و زمان  و سهولت را از مزایایی این طرح دانست و گفت به زودی طرح مذبور در کلیه روستاهای استان تهران انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار