تصویب 333 مصوبه برای رفع موانع تولید در البرز

کد خبر: ۲۵۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز از تصویب 333 مصوبه برای رفع موانع تولید در این استان خبر داد.

عبادالله کامکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه رهبری معظم انقلاب اسلامی امر به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فرمودند، دولت تمام توان خود را برای تحقق این مهم به میدان آورد.

وی افزود: استاندار البرز در جلسات مختلف تاکید کرده است که مهمترین اولویت ما اجرای این سیاست‌ها و تحقق آنها است و خوشبختانه گام‌های بسیار خوبی طی دو سال اخیر در البرز برای رسیدن به اهداف فوق، برداشته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز تصریح کرد: به طور قطع اقتصاد مقاومتی بدون حمایت از تولید و پیشرفت و توسعه تولید داخلی محقق نمی‌شود، به همین دلیل اولویت اصلی را حمایت از صنایع و تولیدکنندگان بومی و فعال در استان البرز قرار دادیم.

کامکار با اشاره به فعالیت بیش از یک صد برند ملی در استان البرز و همچنین استقرار صنایع و واحدهای مختلف در این استان گفت: هم اکنون البرز به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ صنعتی کشور به شمار می‌آید و تمام توان خود را برای رفع موانع و مشکلات بر سر راه تولید قرار داده‌ایم.

وی بیان داشت: در این راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز تشکیل شد که این کارگروه در هر هفته، دو نوبت جلسه برگزار می‌کند که این جلسات به صورت جدی و مستمر برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز افزود: از زمان تشکیل کارگروه فوق، تاکنون 333 مصوبه برای رفع موانع تولیدکنندگان فعال در استان داشته‌ایم که خوشبختانه بیش از 70 درصد این مصوبات اجرایی و عملی شده است.

کامکار با بیان اینکه برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دفتر کار خود نمی‌مانیم، گفت: بخش مهمی از جلسات ما در محل کارخانه‌ها و صنایعی برگزار می‌شود که دارای مشکلاتی هستند و در همان محل مسائل مطرح و راهکارهای کارشناسی شده برای برون‌رفت از مشکلات پیش‌ّبینی و اجرا می‌شود.

وی در پایان بخش مهمی از مشکلات صنایع استان البرز را نداشتن نقدینگی توصیف کرد و گفت: انتظار داریم که مدیریت بانک‌های استان البرز، تسهیلات لازم برای رونق این واحدها را پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار