سرمایه مقاومت انگیزه جوانی است/حفظ ۴۰ درصد تیم فصل قبل

کد خبر: ۲۴۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 21 June 2016


سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: سرمایه اصلی ما جوانان جویای نام و انگیزه آنهاست و با اتکا به همین داشته ها به جنگ رقبا می رویم.

رضا فلاح زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: ۴۰ درصد تیم از فصل گذشته حفظ شده است و با جذب چندین بازیکن جوان از تیم های پایه باشگاه در تلاشیم تیمی منسجم را مهیای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کنیم.

وی افزود: مقاومت یک باشگاه نظامی است و در هر فصل به واسطه ماهیت خود ریزش زیادی در نفرات خود دارد با این حال سعی کرده ایم با استفاده درست از داشته هایمان و کار و تمرین بیشتر فاصله مان با دیگر تیم ها را کم کنیم و حریفی سرسخت برای تیم های حاضر در مسابقات باشیم.

فلاح زاده با بیان اینکه تاکنون ۲ بازیکن لیگ برتری به تیم اضافه شده اند، گفت: در پایان فصل بازیکنان اثرگذاری چون نادر حنیفی و رحمان سارانی را از دست دادیم اما در سوی مقابل تاکنون موفق به جذب ۲ بازیکن لیگ برتری خوب شده ایم و در کنار آنها نیز جوانان شایسته بومی نیز به تیم اضافه شده اند.

فلاح تصریح کرد: ۴ هفته از تمرینات را پشت سرگذاشته ایم و هفته آتی نیز برای برپایی اردویی ۸ روزه و انجام چند بازی تدارکاتی به شمال کشور سفر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: روند آماده سازی تیم به خوبی پیش می رود و همه ارکان تیم هم قسم شده ایم تا در فصل پیش رو برای کسب بهترین نتیجه ممکن تلاش کنیم و آنچه در توان داریم ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به جذب بازیکنان متولد ۷۵ و۷۶ در این تیم گفت: این بازیکنان شاید کم تجربه باشند و خیلی از ستاره های لیگ را از پشت قاب تلویزیون دیده باشند اما کوهی از انگیزه هستند و همین انرژی آنها می تواند در تقابل با تیم های متمول لیگ برتر کارگشا باشد.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه تاسیسات در مسابقات مهم پیش رو گفت: امیدوارم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال شاهد رقابت جذاب تر تیم ها باشیم و مقاومت نیز بتواند به عنوان نماینده استان البرز حضوری بهتر از فصول پیش داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار