دلالان را از خرید تضمینی گندم حذف کنید!

کد خبر: ۲۴۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 08 June 2016
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: در سال زراعی جاری به منظور اینکه خرید تضمینی گندم مستقیم از کشاورز با حذف دلال و واسطه صورت بگیرد، لیست کشاورزان از سوی سازمان جهاد کشاورزی به مراکز خرید اعلام می شود.

به گزارش تابناک مازندران، سیدمحمد جعفری در حاشیه این بازدیدها که به منظور چگونگی نحوه خرید تضمینی گندم و بررسی مشکلات احتمالی صورت گرفت، اظهار کرد: با اقدامات و تمهیدات انجام شده و تلاش و پیگیری های مجموعه همکاران به دنبال آن هستیم تا کشاورزان در شرایط مطلوب و آسان‌تری نسبت به تحویل گندم خود به مراکز خرید اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با بازدید های فراوانی که از سوی همکاران صورت می‌گیرد تلاش می‌کنیم تا مشکلات و دغدغه های احتمالی فرآیند خرید مرتفع شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 خاطرنشان کرد: در سال زراعی جاری به منظور اینکه خرید تضمینی گندم مستقیم از کشاورز با حذف دلال و واسطه صورت بگیرد، لیست کشاورزان از سوی سازمان جهاد کشاورزی به مراکز خرید اعلام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ساعت کار مراکز خرید تضمینی گندم مازندران در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کار مراکز خرید تضمینی گندم از ساعت 8 صبح تا 20 شب تعیین شد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت:: مراکز خرید تضمینی گندم براساس دستورالعمل ابلاغی و نیز لیست کشاورزان نسبت تحویل گندم اقدام می کنند.

جعفری در ادامه به میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون حدود 19 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار