پرداخت بیش از25میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان بهمئی

کد خبر: ۲۴۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 06 June 2016
مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی از پرداخت بیش از 25 میلیارد و 743 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حیدرخداپرست با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تاسیس کمیته امداد تأمین عدالت اجتماعی است، گفت: با تلاش‌های امدادگران و کمک‌هایی که خیرین و افراد نیکوکار در حمایت از خانواده‌های زیرپوشش انجام داده‌اند،اقدامات مطلوبی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان این شهرستان پرداخت شده، اظهار کرد: خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل (زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، از کار افتادگان) و در قالب طرح شهید رجایی شامل (خانواده‌های نیازمند بالای ۶۰ سال روستایی) هستند.
خداپرست در ادامه به ارائه گزارشی از آمار خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد بهمئی پرداخت و گفت: در حال حاضر سه هزار و ۴۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بهمئی هستند و از خدمات این نهاد در سرفصل های مختلف بهره مند می شوند.
وی همچنین معافیت ۱۷نفر از فرزندان مددجویان از خدمت سربازی را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: پرداخت ۱۰۵میلیون ریال بابت اجاره مسکن مددجویان تحت حمایت و معافیت ۱۳۴ خانوار تحت حمایت از انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی از دیگر خدمات این نهاد در سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار