از خان‌طومان تا اشرف‌البلاد

کد خبر: ۲۳۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 23 May 2016
راهپیمایی دفاع از محور مقاومت در بهشهر با شعار از خان‎طومان تا اشرف‌البلاد، داعش را با آرزوهایش دفن می‎کنیم، در این شهرستان برگزار شد و بسیجیان بار دیگر با شهدای انقلاب و مدافعان حرم، پیمان مقاومت و وفاداری بستند.

به گزارش تابناک مازندران، همگام با سایر شهرهای مازندران، شامگاه امروز مردم این شهرستان نیز از دو مسیر حسینیه مهدیه و حسینیه قتلگاه بهشهر تا پارک ملت را راهپیمایی کرده و با تجمع در پارک ملت، حمایت قاطعانه خود را از محور مقاومت و شهدای مدافع حرم اعلام کردند.

فرمانده سپاه بهشهر در جمع راهپیمایان با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، گفت: علت حضور ما در اینجا به این دلیل است که به دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب بگوییم که از دست دادن عزیزان ما در خان‌طومان نه‌تنها اعتقادات ما را تضعیف نمی‌کند، بلکه هرگز از خط عشق به انقلاب و ولایت مطلقه فقیه عقب‌نشینی نکرده و در صیانت از مرزهای جغرافیایی و معنوی ایران اسلامی کوتاهی نمی‌کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار علی نجفی خطاب به داعش و حامیان آنها اظهار کرد: با همه کمک‌های نظامی و اطلاعاتی جهان‌خواران به صدام، اما خرم‌شهر با یاری الهی آزاد شد و مانند رزمندگان دفاع مقدس و با عشق به ائمه اطهار(ع)، همچنان راه رزمندگان را ادامه داده و به مبارزه با عوامل آمریکایی و اسرائیلی در منطقه پرداخته و دشمنان اسلام  را با آرزوهای پوشالی دفن می‎کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران دیار علویان است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام هرگز تصور نکنند که روحیه مردم مازندران و اشرف‌البلاد با از دست دادن شهدای خان‌طومان تضعیف می‌شود، بلکه قوی‌تر از گذشته و با روحیه‌ای شهادت‌طلبانه لباس رزم پوشیده، پرچم برادران شهید خود را در دست گرفته و هرگز اجازه نمی‌دهیم که جبهه مقاومت تضعیف شود.

فرمانده سپاه بهشهر حادثه خان‌طومان را از خباثت‌های داعش و حامیان آنها دانست و افزود: ما با مردانگی و رشادت، چنان درسی به داعش می‎دهیم که در تاریخ به‌ثبت برسد تا جهانیان درس عبرت بزرگی از این مجاهدت‌ها بگیرند.

نجفی ادامه داد: ما بسیجیان تا زنده هستیم نمی‌گذاریم غم و اندوه بر دل ولی امر مسلمانان جهان بنشیند و کوچک‌ترین جسارتی به حرم آل‌الله شود.

عضو شورای اداری بهشهر با اشاره به راهپیمایی دفاع از محور مقاومت که با حضور برادران و خواهران بسیجی و ملت حزب‌الله بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: از خان‌طومان تا اشرف‌البلاد، داعش را با آرزوهایش دفن می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: تا پای جان بر سر عهد و پیمان خود با ولایت هستیم، تا زمانی‌که پرچم پُراقتدار جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار