منتخب مردم ساری و میاندورد در مجلس

حقوق دریافتی مدیران بیمه قابل دفاع نیست

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس درباره وضعیت پرداختی مدیران بیمه گفت: حقوق دریافتی مدیران بیمه قابل دفاع نیست و این موضوع باعث نگرانی در فضای اداری کشور می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 14 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی اصغر یوسف نژاد درباره حقوق مسؤولان بیمه که این روزها ورد زبان مردم و فضای مجازی شده است، اظهار کرد: به صورت معمول پرداختی در دستگاه‌های دولتی با استفاده از شرح خدمات و نوع کاری که انجام می‌دهند و بر مبنای سابقه کاری و رتبه، تحصیلات و تجربیات انجام می‌شود.

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن چیزی که در سیستم اداری ما حاکم بوده، دریافتی افراد متناسب با کار و خدمات مشابه در وزارت‌خانه‌ها متفاوت است و این تبعیض در وزارتخانه‌ها نیز مشاهده می‌شود.

وی اضافه کرد: دولت باید تناسب قابل دفاع بین حقوق و مزایا افراد در دستگاه‌ها برقرار کند، دریافتی آموزش و پرورش با دریافتی وزارت علوم که فعالیت مشابه انجام می‌شود، ناعادلانه است.

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: میزان دریافتی در شرکت‌ها اگر چه بر مبنای خاص و آیین‌نامه استخدامی خاص است ولی قابل دفاع نیست.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: اصلاح نظام اداری یکی از خواسته‌های مجلس قبل و مجلس آینده است و دولت باید این زمینه را فراهم کند.

وی در ارتباط با حقوق دریافتی مدیران بیمه یادآور شد: حقوق دریافتی با این اعداد و ارقام صحیح نبوده و قابل دفاع نیست، این موضوع باعث نگرانی در نظام اداری و اثر نامناسب بر روحیه پرسنل و بدنه سیستم ایجاد می‌کند.

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس فعلی و مجلس آینده باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار