مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان خبر داد

تولید 32درصد فرآورده‌های نفتی کشور در اصفهان

تابناک: مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: 32 درصد از فرآورده‌های نفتی کشور اعم از بنزین، گازوئیل و نفت سفید در استان اصفهان تولید می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 12 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین کرد بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه دومین جایگاه اختصاصی بنزین در فولادشهر اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ فرهنگی و هنری، حضور موثر در دوران دفاع مقدس و دارا بودن درصد چشمگیری از شهدا، ایثارگران، جانبازان و فرماندهان رده بالای دفاع مقدس در کشور سرآمد است.

وی افزود: اصفهان در بخش کشاورزی و حمل و نقل از قطب‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود و از طرفی این استان در دل خود بیش از 9 هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک را جای داده اما متاسفانه آنچه در این استان مغفول مانده بحث پخش فرآورده‌های نفتی است.

مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تصریح کرد: 32 درصد از فرآورده‌های نفتی کشور اعم از بنزین، گازوئیل، نفت سفید و ... در استان اصفهان تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از 20 میلیارد لیتر فرآورده‌ نفتی از استان اصفهان توزیع و انتقال داده شده که 6.5 میلیارد لیتر آن در استان و در تمامی بخش‌ها استفاده می‌شود.

کُرد ادامه داد: در استان اصفهان 256 نقطه عرضه بنزین و گازوئیل وجود دارد که به لحاظ وسعت بسیار منحصر به فرد بوده و از این نظر نیز رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت هزینه بالایی را می‌طلبد و نیاز است مسئولان با همت خود این جایگاه‌ها را حمایت کرده تا رفاه بیشتر مردم در این خصوص حاصل شود.

مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان اضافه کرد: دومین جایگاه اختصاصی بنزین فولادشهر دارای چهار مخزن به ظرفیت مجموعاً 200 هزار لیتر و تعداد چهار عدد سکوی سوخت‌گیری و 6 دستگاه تلمبه دو نازله است که مبادرت به فروش بنزین معمولی و بنزین سوپر می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار