هنری كه در خدمت ولایت باشد ماندگار خواهد بود

کد خبر: ۲۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 12 April 2015

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هنری كه در خدمت امامت و ولایت باشد ماندگار خواهد بود و نام نیك شعرایی كه در مدح ائمه شعر سروده اند ماندگار بوده است.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ،آغاز هر سال برای حوزه هنری مقارن است با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی.

به همین مناسبت در مورخه 20 فروردین ماه سال جاریجمعهی از هنرمندان به همراه پرسنل حوزه هنری استان با نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامجمعه تبریز گفت: هنری كه در خدمت امامت و ولایت باشد ماندگار خواهد بود و نام نیكشعرایی كه در مدح ائمه شعر سروده اند ماندگار بوده است.

آیت الله محست مجتهد شبستری در ادامه بر ضرورتتولید فیلم، نمایش، شعر و داستان درباره ولایت فقیه ، در این دیدار تشریح شد.

امام جمعه تبریز آسیب های ناشی از ماهواره ها وشبكه های اینترنتی را نتیجه هنر غیر دینی دانست و افزود: قبل از انقلاب هنر در خدمتاستعمار بود و شخصی از مومنین جرات ورود به مقوله هنر را نداشت. مسائل مرتبط با هنرپس از انقلاب تا حدی ساماندهی شده اما هنوز به حد ایده آل نرسیده ایم.

وی اضافه كرد: دشمنان در زمینه فرهنگ استعماریغوغا می كنند و ما در مقابل دشمنان در زمینه هنر كم كار كردیم و وضعیت مطلوبی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار