آغاز مراسم اعتكاف با حضور14هزار نفر در يزد

معاون فرهنگي مديركل تبليغات اسلامي يزد از آغاز برگزاري مراسم اعتكاف با حضور افزون بر 14 هزار نفر در اين استان خبر داد .
کد خبر: ۲۱۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 21 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، حجت الاسلام علي كارگر افزود: مراسم اعتكاف در يزد و مناطق و شهرستانهاي تابعه استان تا روز شنبه 15 ماه رجب ( چهارم اردبيبهشت ماه ) ادامه دارد .
وي با اشاره به اينكه 160 مسجد در استان يزد پذيرايي معتكفان است، بر انجام برنامه هاي مذهبي ، سخنراني ، دعا و نيايش ، پاسخ به سوالات شرعي و شبهات و مديحه سرايي تاكيد كرد.
معاون فرهنگي مديركل تبليغات اسلامي استان يزد خاطرنشان كرد: مراسم معنوي اعتكاف امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته با استقبال خوب مردم دين‌مدار و بخصوص جوانان مواجه شده است .
كارگر اظهار كرد: پارسال افزون بر 14 هزار و 500 نفر در مراسم معنوي اعتكاف شركت كردند كه آمار خوبي در بين استان هاي كشور محسوب مي شود .
اين مسئول ادامه داد: حدود 70 درصد شركت‌كنندگان در مراسم معنوي اعتكاف را زنان و دختران تشكيل مي‌دهند كه بخش عمده آنها جوانان مومن هستند.
كارگر همچنين از برگزاري بخش دانش آموزي اعتكاف مخصوص برادران در يزد خبر داد و گفت: مراسم اعتكاف دانش آموزي در مسجد جامع يزد برگزار شده است .
وي به اهميت و نقش اعتكاف و حضور قشرهاي مختلف مردم و جوانان در آن اشاره و بر بهره گيري از فيوضات ماه مبارك و پر خير و بركت رجب تاكيد كرد.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت در مركز جغرافيايي ايران به عنوان دارالعباده شناخته مي شود .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار