امام جمعه قائم‌شهر

آمریکا از توان نظامی سپاه هراس دارد

امام جمعه قائم‌شهر گفت: آمریکا با تمام توان نظامی خود از نیروهای بسیجی و سپاه هراس دارد.
کد خبر: ۲۰۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 08 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قائم‌شهر اظهار کرد: 20 فروردین‌ماه 1359 آمریکا در دستوری قطع روابط سیاسی و بازرگانی با جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا فقط به دنبال بهانه‌جویی است و نمی‌خواهد گامی به نفع ایران بردارد، افزود: مردم بصیر باید چشم خود را بیشتر باز کنند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه نیروهای استکبار تحمل دیدن دولت ملی و مردمی مصدق را نداشتند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با راه‌انداختن اشرار در خیابان‌های تهران می‌خواستند نظم در ایران را بر هم بزنند چرا که آنها از پیروزی انقلاب اسلامی سخت در هراس بودند.

معلمی به مقاله روزنامه واشنگتن‌پست اشاره کرد و گفت: آمریکا در ایران به دنبال تقویت میانه‌روها است و می‌خواهد با وارد کردن فشار بر روی سپاه و بسیج، نظم ملت را بر هم بزند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها افرادی که روحیه مقاومت در برابر خود را داشته باشند، جزو تندروها دانسته و می‌گویند ما به دنبال ثبات در خاورمیانه هستیم و سپاه به دنبال ثبات‌زدایی است.

خطیب جمعه قائم‌شهر با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال اختلاف بین نیروهای بسیجی است، افزود: بهتر است مردم بصیر ایران چشم خود را نسبت به حقایق باز نگه دارند، زیرا همگان باید بر این امر واقف باشند که اگر سپاه نبود، دولتی وجود نداشت.

معلمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی و سپاه حفظ شد، خاطرنشان کرد: دشمن صرفاً به دنبال بهانه‌جویی است و ملت ایران هرگز این سرمایه ملی را از دست نخواهد داد.

وی با اشاره به روز ملی فن‌آوری هسته‌ای گفت: در 20 فروردین‌ماه 85 خبر دست‌یابی ایران به فن‎آوری غنی‌سازی اورانیوم و راه‌اندازی یک زنجیره کامل غنی‌سازی در نطنز اعلام شد.

خطیب جمعه قائم‌شهر در پایان کمک به هم‌نوع را از وظایف مؤمنان دانست و گفت: افراد توانمند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی، به نیازمندان یاری رسانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار