جشن هسته ای در رامسر برگزار شد

کد خبر: ۲۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 08 April 2015
 همزمان با اثبات حقوق ملت ایران برای بهره مندی از انرژی هسته ای و صدور بیانیه لوزان و در آستانه بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای، جشن هسته ای روز چهارشنبه در دبیرستان لاریجانی رامسر برگزار شد.

به گزارش ایرنا فرماندار رامسر در جمع شرکت کنندگان در این جشن گفت : صبر و بردباری ملت ایران، هدایت های رهبر معظم انقلاب، درایت و تدبیر رییس جمهوری بویژه منطق و دفاع هوشمندانه و سرسختانه تیم مذاکره کننده هسته ای و در راس آنها وزیر امور خارجه سبب شد تا راه حل جامع برای خروج از بحران به دست آید.

حسین سروری افزود : در مذاکرات حساس و تاریخی لوزان نه تنها توطئه های دشمنان و اعمال فشارها و تحریم های سنگین نتیجه بخش نبود بلکه موفق شدیم براساس مذاکره، گفتمان و منطق به راه حل جامع دست یابیم.

وی بیان داشت : این پیروزی دیپلماتیک اتفاقات بزرگی در دنیا رقم زد که مهم ترین آن ایجاد شکاف در صف دشمنان و مخالفان ایران اسلامی بود.

فرماندار رامسر تاکید کرد : اجماع جهانی با گستردگی و پیچیدگی های خاص علیه کشور ما شکل گرفته بود اما به فضل الهی و پایداری ملت ، دنیا دانش هسته ای ما را به رسمیت شناخت و با گفتمانی منطق مدار در مذاکرات سنگین پیروز شدیم.

سروری گفت : رییس جمهوری آمریکا نیز اعتراف کرد که توان مهار قدرت هسته ای ایران را ندارد و در واقع آخرین گزینه روی میز ایشان مذاکره و توافق بوده است.

وی افزود : متاسفانه بعد از تفاهم اخیر عده ای در داخل بر اساس گزارش ها و تحلیل غربی ها نقد غیرمنصفانه به این اقدام بزرگ تاریخی داشتند.

فرماندار رامسر گفت : برخی از پذیرش واقعیت ها غافل هستند ، قطعا مذاکرات بر اساس منافع ملی و مصلحت کشور صورت گرفت.

وی افزود : همچنان که ملت ایران بر حق دستیابی به دانش هسته ای علیرغم توطئه ها و تحریم های زیاد پافشاری نمود در این سه ماه حساس برای دستیابی به توافق نهاییی باید پشتیبان تیم مذاکره کننده باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار