واکنش‌ها به نظریه جدید هاشمی/ پیشنهاد اعزام هاشمی به شمال حلب

کد خبر: ۲۰۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 26 March 2016

به گزارش تابناک یزد، اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سال‌های اخیر به بیان برخی اظهارنظرها و خاطره‌های عجیب معروف شده است، در آخرین آن‌ها در توئیتر خود نوشت: " دنیای فردا دنیای گفتمان‌ها است، نه دنیای موشک‌ها" این بیان هاشمی رفسنجانی در فضای سیاسی و نظامی کشور با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد.

در همین رابطه سید یاسر جبرائیلی در کانال تلگرامی خود با واکنش به این موضع هاشمی رفسنجانی نوشت: "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توئیت کرده‌اند "دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها".

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین تسلیحات جنگی و موشکی دنیا در زرادخانه‌های آمریکاست و بیشترین استفاده از این تسلیحات نیز توسط آمریکا انجام می‌شود، از محضر ایشان استدعا داریم نظریه گفتمانی و پیشگویانه خود درباره دنیای فردا را طی نامه‌ای به دولت و کنگره آمریکا ارسال فرمایند.

بلاتردید اگر این ایشان موفق شوند با نظریه خود موجب خلع سلاح آمریکا شوند، بودجه دفاعی نه‌تنها در ایران بلکه در کل جهان به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

پس از این، مهدی محمدی دیگر کارشناس مسائل سیاسی نیز در مقابل عبارت "دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها" واکنش نشان داد و در عبارتی طنزگونه، از هاشمی رفسنجانی خواست تا با حضور در مناطق جنگی حلب با ارائه تئوری خود گره‌گشای چالش جنگی مردم سوریه با تروریست‌های تکفیری داعش و القاعده باشد.

محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای هاشمی گفته است "دنیای آینده، جهان گفتگوست نه موشک"؛ پیشنهاد می‌کنم ایشان به‌منظور نابودسازی داعش و النصره از طریق گفتگو، فی‌الفور به شمال حلب اعزام شود.

نسیم آنلاین



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
كارشناسان مدرك از كجا گرفتن مثل يك بيسواد نظر دادن .
پاسخ ها
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
فقط تو بیسواد رو کم داشتیم، بیسواد تویی که نمی فهمی....
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار