رشد ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر

کد خبر: ۱۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 05 April 2015
فرمانده انتظامی مازندران به کشف ۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ایام نوروز در استان اشاره کرد و گفت: این میزان کشفیات رشد ۲۶ درصدی نسبت به نوروز سال قبل داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود جعفری نسب بعد از ظهر یکشنبه در کمیته انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به فعالیت ۱۵ هزار نیروی پلیس در طرح های نوروزی گفت: در مجموع میزان کشفیات جرایم و سرقت ها در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد رشد یافته است.

وی کاهش تلفات رانندگی و حوادث را از جمله دستاوردها بیان کرد و گفت: میزان تلفات و حوادث رانندگی در نوروز امسال ۳۸ درصد کاهش داشته است.

سردار جعفری نسب، مقابله جدی با هنجارشکنان، سرقت ها، مواد مخدر و اراذل و اوباش را از مهمترین اولویت های پلیس در سال جاری بیان کرد و از رشد ۲۶ درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در ایام نوروز خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران، شمار تماس های حاصل شده با سامانه ۱۱ پلیس را درایام نوروز بیش از ۳۳ هزار تماس اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۶ هزار فقره منجر به انجام عملیات پلیسی شده است و ۷۶درصد از تماس ها زير ۱۰ دقيقه، ۱۸ درصد بين ۱۰ تا ۱۵ دقيقه و ۶ درصد نيز بالاي ۱۵ دقيقه انجام شده است.

وی گفت: در ایام نوروز برای پوشش انتظامی و ارتقای خدمات رسانی به مردم و مسافران ۴۷۶ گشت خودروئي، ۴۲۹ گشت موتوري و ۲۰۵ گشت پياده زوجي بکار گیری شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار