دعوت رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برای مشارکت گسترده در انتخابات

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت : حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخابات آگاهانه و درست نامزدها بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
کد خبر: ۱۸۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 19 February 2016

به گزارش تابناک مازندران ، احمد شجاعی در آئین دومین سالگرد مرحوم دکتر مهرداد جوادیان رییس فقید بیمارستان امام علی (ع) آمل افزود: اسکتبار با هجمه های سنگین از ماه های گذشته به دنبال دخالت های غیرمستقیم و القای حضور پائین مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و تحت الشعاع قرار دادن آن است .


وی گفت : حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات پاسخ کوبنده ای به دسیسه های استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش برآب شدن توطئه های شوم آنها خواهد شد.


او افزود : جمهوری اسلامی با دارا بودن ثروت ، پشتوانه مردمی و نیروی انسانی ماهر و فراوان از بعضی نارسانی ها رنج می برد که برای رفع آن نیازمند برنامه ریزی درست هستیم و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در برنامه ریزی برای رفع مشکلات در راس امور هستند.


شجاعی گفت : فقط و فقط با انتخاب درست افراد لایق و کاردان و متعهد می توان زمینه ساز مدیریت مناسب و برنامه ریزی درست در کشور شاهد رفع مشکلات باشیم .


رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین اظهار داشت : اکنون در رشته پزشکی شاهد آن هستیم که عده ای در این رشته حضور دارند ، اما متاسفانه مسیر را درست انتخاب نکردند و اشتباه وارد این حرفه شدند.


وی افزود : سوء رفتارهای برخی از پزشکان در حرفه مقدس پزشکی باعث شده تا متاسفانه جوسازی هایی علیه خدمت گزارانی که در این حرفه حضور دارند ، صورت گیرد.


او ادامه داد : جامعه پزشکی کشور اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور بیشتر پزشکان متعهد و دلسوزی است که پیگیر مطالبات بحق مردم باشند و این مهم نیازمند الگوگیری از برخی چهره های پزشکی در کشور است.


رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از مرحوم دکتر جوادیان به عنوان یک الگوی واقعی پزشکی یاد کرد و گفت : خدمات ایثارگرانه این مرحوم در دوران دفاع مقدس در جبهه ها و در زمان پس از جنگ همه جانبه خود را وقف بیماران و مردم شهرستان کرده بود، هیچ گاه فراموش شدنی نیست و جامعه پزشکی کشور باید قدردان این پزشک معتهد باشد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار