امسال 36 تن مواد مخدر در استان یزد کشف شد

استاندار یزد گفت: امسال افزون بر 36 تن انواع مواد مخدر در این استان توسط نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۱۸۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 16 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به افزایش 54 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از تلاش و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی این استان قدردانی کرد .

وی اظهار کرد: فعالیت های نیروی انتظامی استان نقش مهمی در ناامن کردن محورهای قاچاق مواد مخدر و همچنین جابجایی مواد مخدر داشته است .
میر محمدی در ادامه به اهمیت ، نقش و همکاری خوب مردم استان یزد با نیروهای انتظامی و امنیتی در توفیق بیشتر این نیروها در برخورد با سوداگران مرگ تاکید کرد .
استاندار یزد همچنین به موضوع پاک سازی موزاییکی استان از وجود معتادان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر اشاره و آن را یکی از طرح های اساسی در این حوزه ذکر کرد .
میرمحمدی گفت: در قالب این طرح منطقه به منطقه استان یزد زیر پوشش برنامه های پیشگیری ، شناسایی و درمان معتادان قرار می گیرد که می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد .
وی با اشاره به طرح دادگاه درمان مدار اظهار داشت: در قالب این طرح قرار است طلاق هایی که عامل ناشی از اعتیاد یکی از زوجین است را کاهش دهد.
این مسئول در ادامه به فرایند اجرای طرح اشاره و تاکید کرد: افراد قبل از طلاق زیر پوشش مراقبت های شدید و حساب شده قرار می گیرند و تلاش می شود تا به روند عادی زندگی بازگردند و از طلاق آن ها جلوگیری شود.
میرمحمدی ابراز امیدواری کرد تا با اجرای این طرح که به صورت آزمایشی در یزد و تهران اجرا می شود موفقیت های شایسته نصیب استان شود .
همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: امسال 41 مورد باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و متلاشی شده اند.
ایرج کاکاوند افزود: در این مدت دو هزار و 100 نفر از معتادان دارای شاکی در سطح شهر جمع آوری و تحویل اردوگاه و کمپ های ترک اعتیاد شده اند.
این مسئول خاطر نشان کرد: کشفیات در یزد بخاطر فعالیت های انجام شده افزایش یافته بنحوی که در این زمینه یزد رتبه چهارم را کسب کرده است.
کاکاوند همچنین به کشف چهار هزار و 792 نفر متهم درزمینه قاچاق توزیع و نگهداری کنندگان مواد مخدر دستگیر شده اند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار