روشنفکر:حفظ آرامش لازمه‌ی برگزاری انتخاباتی پربار

کد خبر: ۱۷۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 12 February 2016
مهدی روشنفکر، عضو هیئت علمی دانشگاه، در دیدار با قشرهای مختلف مردمی ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تاکید بر خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۷ سال گذشته، معضل بیکاری جوانان را برای جامعه زیان بار عنوان کرد و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری باید رفع این معضل و دغدغه، اولویت اول مسئولان باشد.
این فعال سیاسی و فرهنگی با یاداوری سابقه مدیریتی و شناخت عمیق خود از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و منطقه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد: با برنامه ریزی و مدیریت جهادی و در سایه وفاق، همدلی و اهمیت دادن به شایسته سالاری می‌توان از مشکلات موجود که بیشتر جنبه معیشتی و اقتصادی است، عبور کرد.
همچنین روشنفکر ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات؛ حضور هرچه بیشتر مردم را به تعبیر رهبری؛ موجب استحکام و اعتبار بیشتر نظام و کشور دانستند.
مهدی روشنفکر ضمن دعوت حامیان خود به حفظ آرامش؛ خاطر نشان کردند: حفظ آرامش و احترام به قانون لازمه‌ی برگزاری انتخاباتی پربار در جهت توسعه‌ی استان و کشور می‌باشد.
وی در ادامه فعالین انتخاباتی را به حرکت در چارچوب قانون و دوری از تخریب و شایعه پراکنی دعوت کردند. تا مردم بتوانند در فضایی سالم به بررسی برنامه‌ها و کارنامه‌ی نامزد‌ها بپردازند و سرانجام دست به تصمیم گیری بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار