با مخاطبان:

نماینده ای که ما را به یاد روزهای آخر دولت احمدی نژاد می اندازد/کاش این چند ماه هم زودتر تمام شود

بزرگواری و مواضع عجیب و احساسی و بدون منطقش انسان را به یاد آخرین ماههای دولت احمدی نژاد می اندازد که همه را خسته کرده بود
کد خبر: ۱۷۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 11 February 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
امروز روز یادها و خاطره ها بود. روزی که برای ایرانیان یک روز متفاوت است.روزی که تمام کسانی که در قالب نظام حرکت می کنند همدیگر را به حضور پرشور و بدون از هرگونه موضع گیری های سیاسی به شرکت در راهپیمایی دعوت می کنند.
اما در دهدشت امروز کام بیشتر مردم تلخ شد.چراکه سخنران جلسه که خود همیشه داعیه ارجحیت داشتن منافع ملی بر منافع شخصی و حزبی را داد میزد ، بی پروا وارد جزئیات انتخابات شد و به راحتی از ویژگی های نماینده ای که باید انتخاب شود گفت.
بزرگواری در سخنرانی خود گفت:به کسی رای دهید که راه وزارتخانه ها را می داند و برای رفتن به سازمان ها و وزارتخانه ها و جذب اعتبار راه و چاه را بلد است.
وی با تاکید بر اینکه همه افراد صالح هستند، اصلح را انتخاب کنید، بیان داشت: به کسی رای دهید که با تجربه باشد و وزارتخانه ها سازمان ها را بشناسد.
بزرگواری و مواضع عجیب و احساسی و بدون منطقش انسان را به یاد آخرین ماههای دولت احمدی نژاد می اندازد که همه را خسته کرده بود.زمانی که همه داشتیم به مواضع عدالت محور و همچنین استقامت ها ی وی در برابر نظام سلطه افتخار می کردیم ،به ناگاه مواضع احساسی و حرکات غیر کارشناسی احمدی نژاد حالتی از یاس و ناامیدی را بر جامعه حاکم کرد تا جایی که طرفدار و منتقد همه می گفتند کاش یک ساعت زودتر دوره ی وی تمام شود.
حال کارهای بزرگواری آن خاطرات پایانی دولت احمدی نژاد را به یادمان می آورد و باید هر لحظه دعا کنیم کاش زودتر این چند ماه مانده به دوره ی نمایندگی بزرگواری هم تمام شود که خدای نکرده مشکلی به وجود نیاید.
امروز روز همدلی بود روزی که همه جریان های سیاسی در راهپیمایی شرکت کرده بودند،پر واضح است که حمایت از یک کاندیدا در تریبونی که اصلا نباید جناحی باشد،واکنش های منفی را به دنبال دارد.وقتی شائبه برنامه ریزی با نامزد حاضر در جلسه برای حمایت از وی را به سادگی به مخاطبان القاء می کنید نشان می دهید که دارای دیدگاه سیاسی نیستید.
اصلا قصد نداریم دوره ی نمایندگی و مواضع و سخنانی را که از نظر خیلی ها بی موقع بیان شد مورد بررسی و احیانا نقد قرار دهیموپ اما 
وقتی خود نمی توانید تشخیص دهید که سخنرانی بیست و دوم بهمن را نباید جناحی کرد چگونه به خود اجازه می دهید که شاخص های کاندید اصلح را گوشزد کنید.
سید عزیز تمام تلاش خود را کرده و می کنیم که به خود بباورانیم که هدف شما خیر و صلاح بوده نه که خدای نکرده منفعت طلبی و زد و بند سیاسی و احیانا شخصی،اما باید بپذیری که هیچ وقت در موضع گیری درست و به موقع عمل نکرده ای همیشه یا تند رفته ای و یا از قافله عقب مانده ای چیزی که ما را به یاد توابین و موقعیت ناشناسیشون که در کلام رهبری هم بارها اشاره شد می اندازد.سید بزرگوار شما را ارجاع می دهیم به جملات بسیار روشن رهبری که از بصیرت و موقعیت شناسی گفته اند.
به هرجهت ای کاش این چند روز هم زودتر تمام شود تا بیش از این به خود و دوستانتان و موکلینت صدمه نزنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
دولت احمدی نژاد صد شرف وهزار شرف بر تین دولت دارد اونایی که دم از مخالفت وبدنامی احمدی نژاد میززنند کاندیدای مورد نطرشان را ببینند وای وای بر بی صاحبی بیتالمال که معلوم نبست صرف کی وچه مبشود
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
درود بر احمدی نژاد
تذکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
تابناک عزیز
لطفا هر مطلب بی نام و نشانی را منتشر نکنید این فرد اگر مرد بود اسمش را می نوشت
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
دروووووووووووووووووووود بر احمدی بت شکن
احمد ارجمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
تاریخ حتی اگر مورخ دروغ هم بنویسد خواننده می فهمد که این مورد دروغ است اصلاً رنگ دروخ یک رنگزشتی است کافی است تو خواننده بصیرت داشته باشی و نان حلال خورده باشی حتما و حتما مورد و موضوعی که دروغ است را می فهمی- بذار زمان بگذرد و زمستان این دوره بگذرد و سیاهی روی ذغال ناپز دود دار مشخص می شود- نمی دانم خواننده عزیز چند سالته آنوقت که من بچه بودم و اگر هیزم خشک و خوش سوز نداشتیم و می رفتیم از رودخانه گز می آوردیم و برای سوخت و گرما استفاده می کردیم کلی دود می کرد و آتش و گرمایی نداشت حالا بعضی ها مثل گز هستند بدون گرما و پر دود- زمان می گذرد و آفتاب در می آید و بی نیاز به این گزها می شویم بگو ان شا اله
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار