دبير ستاد انتخابات یزد:

برگزاري انتخابات سالم مهم‌ترین برنامه كاري فرمانداران و بخشداران استان یزد است

دبير ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداران و بخشداران با تلاش و برنامه‌ریزی دقيق شرايط برگزاري انتخاباتي سالم و باشکوه را فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 10 February 2016
 مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري یزد و دبیر ستاد انتخابات استان اظهار به تابناک یزد، داشت: يكي از محورهای كاري فرمانداران و بخشداران فراهم‌سازی بستر برگزاري انتخاباتي سالم است و طبق برنامه زمان‌بندی اعلامي از سوي ستاد انتخابات كشور، هیئت‌های اجرايي به رياست فرمانداران و بخشداران پس از تعيين تعداد و محل شعب اخذ رأي هم‌اکنون در حال انتخاب اعضاي شعب می‌باشند.
«مصطفي سالاري» ادامه داد: تعيين نمايندگان فرماندار و بخشدار در محل شعب و تهيه لوازم و امكانات موردنیاز شعب اخذ رأی توسط فرمانداران و بخشداران در حال انجام است و آموزش اين افراد از 17 بهمن‌ماه بر اساس برنامه جامع آموزش ستاد انتخابات استان آغازشده است و تا 5 اسفندماه ادامه دارد.
وي يادآور شد: قبلاً نيز فرمانداران، بخشداران، كارشناسان و اعضاي هیئت‌های اجرايي استان در دوره‌های آموزشي لازم شركت کرده‌اند.
سالاري افزود: درمجموع عوامل اجرايي استان تا قبل از روز هفتم اسفندماه، روز اخذ رأي بيش از 35 هزار نفر ساعت آموزش‌های لازم را خواهند گذراند.
دبير ستاد انتخابات استان تصريح كرد: فرمانداران و بخشداران با تعامل لازم با ديگر دستگاه‌های استان و بر اساس قانون تلاش می‌کنند ضمن ايجاد شرايطي امن و آرام، فضاي شورونشاط انتخاباتي را نيز در جامعه فراهم و استان را براي خلق حماسه‌ای ديگر توسط مردم دارالعباده يزد آماده كنند.
گفتني است انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي روز هفتم اسفندماه در استان يزد هم‌زمان با سراسر كشور برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار