فرماندار گلوگاه

جشن ازدواج 22 زوج گلوگاهی به‎مناسبت دهه‎فجر

فرماندار گلوگاه از برگزاری جشن ازدواج 22 زوج گلوگاهی خبر داد و گفت: این مراسم امروز و به میمنت دهه مبارکه فجر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۷۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 06 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا تباکی ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ثمره بزرگ انقلاب اسلامی، مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است، مردم ما با حرکت خودجوش خود انقلاب را به پیروزی رساندند، در همه‎پرسی‎های مختلف شرکت و مسئولان نظام را با رأی خود انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز همان روحیه مشارکت وجود دارد و مردم ما در شرایط سخت یکدیگر را تنها نمی‌گذارند، افزود: کمک به نیازمندان و فراهم آوردن بستری برای رفع مشکلات آنها با مشارکت خیران و برنامه‎ریزی‎های مالی توسط دولت یکی از نمونه‎های بارز روحیه نوع‎دوستی است.

فرماندار گلوگاه با اشاره به تدارک جشن ازدواج آسان برای 22 زوج گلوگاهی به‎مناسبت دهه مبارکه فجر، گفت: علاوه بر ایجاد روحیه مشارکت، همکاری کمیته امداد و خیران، هدف بزرگ این برنامه ترویج فرهنگ ازدواج آسان است.

تباکی با بیان اینکه نمی‎توانیم مشکلات مالی را کتمان کنیم، گفت: ازدواج یکی از اموری است که اگر برای آن قدمی برداریم، لطف بی‎حد خداوند را در پی دارد، نباید در این زمینه سخت بگیریم و باید شرایط تسهیل در ازدواج فراهم شود، با هزینه مختصر و جشن ساده نیز می‎توان زندگی خوب و بابرکتی را آغاز کرد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت خیران و کمیته امداد گلوگاه برای ازدواج آسان 22 زوج جوان گلوگاهی، اظهار کرد: کمک‎ها و حمایت‎های مالی و معنوی باید مستمر باشد، ازدواج سنت پیامبر (ص) و سفارش پروردگار است که اگر از سوی خانواده‎ها، جامعه و مسئولان مورد غفلت و کوتاهی قرار بگیرد، آسیب‎های ایجاد شده بر هر سه این عوامل تأثیر می‎گذارد.

فرماندار گلوگاه در پایان با اشاره به اینکه جشن ازدواج آسان به‎دور از مسائل تبلیغاتی است، گفت: نامزدهای انتخاباتی مانند شهروندان ما هستند، می‌توانند در این همایش شرکت کنند، اما هیچ نامی از آنها برده نمی‌شود، اگر مبلغی هم کمک کرده باشند، فقط با ذکر نام آنها اعلام می‎شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار