پلاک خودروها معیار مناسبی برای شمارش آمار گردشگران نیست

فرماندار چرام گفت: پلاک، معیار مناسبی جهت شمارش گردشگران نیست چرا که درصد زیادی از استان ما پلاک خارج از استان را خریداری کرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 28 January 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، ابراهیم فتاح‌پور،عصر دیروز در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان چرام با اشاره به آغاز برجام و موفقیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مسئله بسیار ساده‌ای را دشمنان ما آنچنان پیچیده کردند که به مسئله غیرقابل حلی تبدیل شد و 12 سال به طول انجامید.
فرماندار چرام، اضافه کرد: نهایتا طی یک تصمیم خلاقانه، عاقلانه و پسندیده، یک رویکرد خارجی توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان نرمش قهرمانانه برای جمهوری اسلامی ایران تعریف شد که خود تصمیم بسیار به موقعی بود.
وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به نزدیکی نوروز 95 با انتخابات، ابراز کرد: باید بتوانیم زیرساختی را جهت این ایام فراهم کنیم تا انتخاباتی ایمن نیز برگزار شود.
این مسئول به وظایف و تغییرات کمیته هماهنگی سفر نیز اشاره داشت و خاطر نشان کرد: امسال کمیته حمل و نقل جای خود را به کمیته راه و شهرسازی و کمیته اسکان آموزش و پرورش جای خود را به کمیته میراث فرهنگی داده است.
فتاح‌پور تاکید کرد: باید با هماهنگی‌های لازم در جهت ایجاد برخی خدمات رفاهی و ساخت سرویس‌های بهداشتی در شهرستان نیز تلاش کرد.
مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با متذکر شدن این مطلب که اولویت اول گردشگران، طبیعت روستاهاست بر تعامل و هماهنگی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تاکید کرد.
وی با تأکید بر اینکه در بحث گردشگری و مسافران نوروزی، شهرستان چرام، دو سال پیاپی اول شده است، خاطر نشان کرد: امسال نیز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شهرستان چرام در بحث گردشگری در سطح اول استان قرار گیرد.
این مسئول با تأکید بر اینکه متولیان امر گردشگری باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند، تصریح کرد: با توجه به دومداره شدن برق چرام، بحث روشنایی ورودی این شهرستان که همیشه مورد تاکید نیز بوده است، باید مورد پیش‌بینی قرار گیرد.
فتاح‌پور به بحث آمار گردشگران نیز اشاره داشت و اظهار کرد: بحث پلاک، شاخص مناسبی جهت شمارش گردشگران نیست چرا که درصد زیادی از استان ما پلاک خارج از استان را خریداری کرده‌اند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار