اجرای محدودیت‌های ترافیکی در خیابان آزادی

شهردار منطقه 9 تهران از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در تقاطع خیابان آزادی - استاد معین خبر داد و گفت: این طرح وارد فاز اجرایی شده و در مرحله تجهیز کارگاه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۷۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 27 January 2016
سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: با ادامه جنوب خیابان استادمعین و گذر از پادگان جی و اتصال به خیابان 30 متری جی ، این محور شریانی کارکرد بزرگراهی به خود گرفته و قسمت اعظمی از بار ترافیکی محدوده خیابان آزادی کاهش می یابد.

شهردار منطقه 9 افزود: در حال حاضر این طرح در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و شهروندان به واسطه این فاز اجرایی با محدودیت های ترافیکی روبرو خواهند شد و تابلوهای راهنمای مسیر نیز در محورهای شرقی و غربی خیابان آزادی نصب شده است.

وی در خصوص تغییرات شکل گرفته در محور استاد معین نیز گفت: ایستگاه تاکسی میدان استاد معین حدود 50 متر به سمت جنوب در خیابان خالقیان منتقل شده است.

حسینی ادامه داد: تقاطع استادمعین در خیابان آزادی مسدود شده و رانندگان جهت ادامه مسیر به جنوب بلوار استادمعین از مسیرهای جایگزین می توانند استفاده کنند.

وی اظهار داشت: محورهای نجارزادگان ، میرقاسمی ، دهقان و شجاعی مسیرهای جایگزین جهت دسترسی به استادمعین و از آنجا به طوس ، دامپزشکی ، دستغیب و نوری نیارکی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه جهت سهولت تردد شهروندان در محور استاد معین نیز اقدامات ویژه ای در نظر گرفته شده است نیز گفت: کریدور پیاده رویی برای تردد عابرین پیاده نیز ایجاد شده تا از این طریق شهروندان دسترسی مناسبی از طریق پل عابر پیاده به ایستگاه بی آرتی و مترو استادمعین داشته باشند.

به گفته وی شهروندان با صبر و شکیبایی خود می توانند ما را در اجرای این پروژه مهم و اثر گذار برای منطقه 9 یاری کنند و قطعا اجرای این پروژه خدمات ویژه ای را به شهروندان این بخش از پایتخت ارائه می کند.

حسینی خاطرنشان کرد: هرگونه محدودیت ترافیکی جدید در راستای اجرای این پروژه در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید تا مشکلی جهت رسیدن به مقصدشان پیش نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار