فرماندار اهواز تشریح کرد:

رد صلاحیت 111 نفر برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز

تاکنون صلاحیت ۱۷۱ نفر از ثبت نام کنندگان برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون که هفتم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد، تایید شده است.
کد خبر: ۱۶۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 17 January 2016

اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان اظهار کرد: ۶۹ نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ثبت نام کرده بودند، تایید شده است.

وی افزود: مابقی این افراد یعنی ۱۱۱ نفر، اکثراً به دلیل نداشتن شرایط بند یک ماده ۲۸ قانون انتخابات که شامل ملتزم نبودن به اسلام و جمهوری اسلامی است، رد صلاحیت و یا عدم احضار صلاحیت شدند.

ارزانی خاطرنشان کرد: این افراد در صورت اعتراض داشتن نسبت به عدم احراز صلاحیت شان، می توانند ظرف مدت دو روز تا فردا (دوشنبه ۲۸ دیماه) اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

به گزارش تابناک خوزستان؛ ۱۸۵ نفر از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون برای شرکت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردنده بودند که از این تعداد سه نفر انصراف داده و صلاحیت ۱۱ نفر نیز در مرحله قبل بررسی صلاحیت ها یعنی توسط هیات اجرایی احراز نشده بود.

گفتنی است پیش از مرحله بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت، هیات اجرایی صلاحیت ۱۷۱ نفر از ثبت نام کنندگان برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون که هفتم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد، تایید کرده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار