آستان‌قدس رضوی کارت پستال می‌دهد

به کاروان‌های زیارتی که در ایام نوروز به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند،خدمات شبانه روزی و برخی محصولات فرهنگی مانند کارت پستال ضریح مطهر و فاطمیه و نمک متبرک به تعداد 150 هزار بسته، پوستر تصاویر رهبری و برچسب کودک با موضوع امام رضا(ع) اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 23 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، با بیان این خبر گفت: ارائه خدمات فرهنگی، مذهبی به گروه‌ها وکاوران‌های زیارتی رضوی در تمامی ساعات شبانه روز به همراه اجرای برنامه و اهداء محصولات فرهنگی‌ صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی متناسب با نیاز سنجی مخاطبان، تنوع سنی و دغدغه‌های زائران و باتوجه به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های گسترده‌ای را در قالب‌های متنوع به زائران و مجاوران حرم ثامن الحجج(ع) ارائه می دهد، افزود: «نجوا با محبوب»، «زلال احکام»، «بچه‌های آفتاب» و «حرم شناسی» از جمله عناوین برنامه‌هایی است که ویژه این گروه از زائران تدارک دیده شده است.

حسینی با بیان اینکه، در ویژه برنامه « نجوا با محبوب» قرائت ادعیه، مرثیه سرایی و نماز جماعت اجرا می‌شود، بیان داشت: تور حرم شناسی، بیان احکام و برنامه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان زائر، از دیگر برنامه هایی است که این گروه از زائران، به صورت شبانه روزی، از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی کارت پستال ضریح مطهر و نمک متبرک به تعداد 150 هزار بسته، انتشار پوستر تصاویر رهبری، کارت پستال فاطمیه و برچسب کودک با موضوع امام رضا(ع) را از محصولات تولید شده توسط این معاونت ذکر و عنوان کرد: این محصولات در مراسمی که ویژه کاروان ها وگروه های زیارتی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود، اهدا خواهد شد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: خدمات فرهنگی به کاروان زیارتی غیرایرانی و گردشگران کشورهای مختلف در رواق‌های غدیر، کوثر و دارالرحمه حرم مطهر رضوی و ارسال پیام تبریک به 17هزار مشترک و نیز ارسال بسته‌های پستی به 800 مشترک غیرایرانی و ایرانیان مقیم کشورهای دیگر در 5 قاره دنیا به مناسبت نوروز، از دیگر خدمات فرهنگی، تبلیغی آستان قدس رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار