تكذيب شايعات درباره هيئت دوچرخه‌سواري البرز

کد خبر: ۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹ 28 January 2015
رییس هیات دوچرخه‌سواری استان البرز گفت: تمامی هیات‌های شهرهای اقماری استان دارای رییس هستند و برنامه‌های خود را انجام می‌دهند. 
مجید سبزه‌پرور کرد: اعتقاد دارم از آن دسته هیات‌هایی هستیم که با برنامه حرکت می‌کنیم و امیدوارم با کمک هیات‌های شهرهای اقماری، این روند ادامه داشته باشد. 
وی افزود: تمامی هیات‌های دوچرخه‌سواری شهرهای اقماری و همچنین شهرستان‌های کرج و فردیس انتخاب شده‌اند و با برنامه‌ریزی و تلاش زیاد در پی رشد این رشته در استان هستند.
به گزارش ايسنا سبزه‌پرور با شایعه خواندن گرفتن اولتیماتوم از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای بهتر کردن شرایط هیات، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد؛ چرا که هیات دوچرخه‌سواری با قدرت در حال انجام امور است.
 وی ادامه داد: قرار بود تنها اعضای هیات رییسه هیات دارای حکم باشند که این مهم انجام شد؛ همچنین رؤسای هیات‌های شهرهای اقماری و شهرستان‌ها بایستی مشخص می‌شد که این کار نیز انجام شده است.
 سبزه‌پرور تصریح کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر چندین برنامه دوچرخه‌سواری در سطح استان خواهیم داشت که از این نظر نیز از سایر هیات‌ها یک گام جلوتر هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
 وی در پایان، مهمترین مشکل هیات دوچرخه‌سواری البرز را کمبود منابع مالی عنوان کرد و گفت: امروز تنها مشکل دوچرخه سواری استان مشکلات مالی است که امیدوارم با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و حامیان مالی، این مهم برطرف شود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار