همزمان با دهه آخرماه صفر؛

عزیمت بیش از 8 هزار زائر پیاده شیعه و سنی تربت‌جام به مشهدمقدس

فرماندارتربت جام گفت: بیش ازهشت هزارزائر پیاده شیعه و سنی درراه تشرف به حرم امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس هستند.
کد خبر: ۱۴۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸ 09 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی رستمی با عرض تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت دو فرزند آن حضرت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال بیش از ۸ هزار زائر پیاده شیعه و سنی شهرستان تربت‌جام جهت شرکت در مراسم سوگواری دهه آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) حرکت خود را به مشهد مقدس آغاز کردند.

عزیمت بیش ازهشت هزار زائر پیاده شیعه و سنی تربت‌جام به مشهدمقدس

رستمی با تشکر و قدردانی از شرکت گسترده برادران شیعه و سنی در کاروان‌های پیاده زیارتی امام رضا(ع) افزود: پیاده‌روی زائران امام رضا(ع) استان خراسان بزرگ از یک دهه پیش با جمعیت اندک شروع و امروز به حمدالله به بیش از۳۰۰ هزار نفر رسیده است.
وی با اشاره به فراهم کردن امکانات رفاهی محور تایباد؛ تربت‌جام به مشهد تصریح کرد: زائران عزیز داوطلبانه و به دعوت امام رضا(ع) با عشق، بصیرت و آگاهی پیاده سفر می‌کنند و همه مسئولان وظیفه ‌دارند تدابیر لازم را برای رفاه زائران فراهم تا با کمترین چالش و دردسر به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی مشرف شوند.
فرماندارتربت جام در پایان با اشاره به نبود زیرساخت‌های لازم برای زائران در محور تربت جام به مشهد خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم در این محور فراهم نیست؛ مسیر تایباد، تربت‌جام به مشهد از فقیرترین محورهای عبور زائران پیاده خراسان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار