دستگیری شکارچیان متخلف در چهارباغ چالوس

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان‌های چالوس و کلاردشت از دستگیری دو شکارچی متخلف در منطقه حفاظت‌ شده 10 درصد جنگلی چهارباغ چالوس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 30 November 2015
به گزارش تابناک مازندران،ابوالقاسم محمد‌پور از دستگیری دو شکارچی متخلف در منطقه حفاظت‌ شده 10 درصد جنگلی چهارباغ چالوس خبر داد و اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت مرکز اداره در زیست‌گاه‌های منطقه حفاظت‌شده 10 درصد جنگلی چهارباغ در شکارگاه‌های روستای دلیر، موفق به دستگیری دو متخلف شکار شدند.

وی با اشاره به اینکه متخلفان در حین شروع به‌ شکار دستگیر شدند، از کشف و ضبط یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی و یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی دولول از متخلفان در منطقه حفاظت‌ شده 10 درصد جنگلی چهارباغ خبر داد و تصریح کرد: مأموران یگان حفاظتی در ادامه گشت، با دوربین‌کشی به‌سمت شکارگاه‌های اطراف متوجه حضور دو نفر دیگر شده که پس از تعقیب و گریز موفق شدند یک ‌قبضه اسلحه ساچمه‌زنی دولول و 12 عدد فشنگ ساچمه‌‌ای نیز از آنان ضبط کنند.

وی با بیان اینکه سیر مراحل قانونی در دست رسیدگی است، خاطر‌نشان کرد: همچنین طی گشت و کنترل مأموران این اداره از سایر نقاط حوزه استحفاظی، در زمین‌های کشاورزی شهرستان چالوس نیز تعداد دو رشته تور هوایی در مجموع به‌طول تقریبی 90 متر را جمع‌آوری کردند.

محمد‌پور در پایان گفت: پرندگان اسیر شده در دام متخلفان نیز پس از جمع‌آوری رشته‌تورها رها شدند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار