فضاي شهري يزد نشاط لازم را ندارد

استاندار با بیان اين كه فضاي شهري يزد نشاط لازم را ندارد، گفت: ضروري است براي افزايش نشاط اجتماعي و طراوت چهره‌ي شهر قدم برداريم تا مردم از رفت‌ و آمد در شهر احساس لذت بيشتري کنند.
کد خبر: ۱۳۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 17 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"سيد محمد ميرمحمدي" همچنين تاكيد كرد: از مهم‌ترین برنامه‌های استان، توسعه فضاي سبز و نشاط‌آور براي مردم است و طبق گفته شهردار يزد در سال گذشته به فضاي پارك‌هاي شهري، 50 هكتار اضافه ‌شده است.

وي متذكر شد: بايد نيازهاي مردم در حوزه شهري را شناسایی و رفع کنیم و تمام تلاشمان اين باشد كه روحيه برادري و تعامل در استان و جامعه حاكم شود.

عالی‌ترین مقام اجرايي استان كه در نشست هم‌اندیشی با اعضاي شوراي اسلامي استان سخن مي‌گفت، عنوان كرد: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد، همفكري، تعامل و هم‌اندیشی مناسبي بين شوراهاي اسلامي و مسئولان انجام‌شده و در شوراهاي اسلامي يك نگاه قانوني در راستاي خدمت به مردم حاكم شده است و ديگر شاهد برخي مجادله‌های بی‌فایده نيستيم.

وي ادامه داد: شايسته است كه اعضاي شوراهاي اسلامي آشنايي جامعي نسبت به وظايف شوراها داشته باشند و در چارچوب وظايف قانوني خود براي خدمت بيشتر به مردم تلاش کنند.

ميرمحمدي افزود: در استان يزد تعامل خوبي بين مسئولان مختلف وجود دارد و به فرمانداران نيز يادآوري شده كه تعامل مؤثرتري با شوراهاي اسلامي شهر و روستا داشته باشند.

وي تصريح كرد: تلاش کرده‌ایم از تمام ظرفیت‌های خارج و داخل استان براي فراهم نمودن شرايط بهتر در زندگي مردم استفاده کنیم و در اين راستا اقدامات خوبي نيز انجام ‌شده است.

استاندار همچنين گفت: شوراهاي اسلامي به ‌عنوان نمايندگان مردم بايد براي بهبود اوضاع و شرايط مطلوب‌تر زندگي شهري مردم تلاش كنند و براي پيشبرد امور شهری و رعايت حقوق شهروندي تعامل و همكاري بيشتري با شهرداری‌ها داشته باشند.

"محمد فقيه خراساني" ريیس شوراي اسلامي استان يزد نيز در ابتداي اين نشست اظهار كرد: شوراي اسلامي استان، بالاترين مرجع شورایی در استان است كه رابط بين شوراها، مردم و مسئولان است.

وي افزود: شوراهاي اسلامي شهر و روستا پتانسيل بسيار بالائي دارند كه اين مهم در بين برخي از مسئولان به‌ویژه در شهرستان‌ها ناديده گرفته می‌شود.

گفتنی است، هر يك از اعضاي شوراي اسلامي استان نيز در اين نشست به بيان مشكلات و مسائل موجود در حوزه شهري استان پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار