رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز:

هماهنگی و هم افزایی دولت و شهرداری موجب حل مشکلات شهر می شود

فرماندار تبریز گفت: هماهنگی و هم افزایی بین دولت و شهرداری موجب حل مشکلات و مسائل شهر می شود و در این راستا فرمانداری و شهرداری تبریز ارتباط سازنده و مثبتی با هم دارند.
کد خبر: ۱۲۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵ 15 November 2015

به گزارش تابناک تبریز  ، رحیم شهرتی فر در بازدید از پروژه عمرانی تبریز با اعلام اینکه وجود یک ترمینال مجهز، مدرن و استاندارد از ضروری ترین نیازهای کلانشهر تبریز می باشد گفت: شهردار تبریز در طول دو سه سال اخیر تحولات شگرفی را در این شهر رقم زده است که این اقدامات مایه ی مباهات و قابل تقدیر است.

شهرتی فر با اشاره به فعال شدن پروژه نیمه تمام ترمینال تبریز در طی دو سال اخیر افزود: امیدوارم پروژه ترمینال تبریز که سالهای سال به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده بود به همت شهرداری تبریز تکمیل و 22 بهمن ماه تقدیم شهروندان شود.

وی با تاکید بر رعایت استاندارد ها در تکمیل این ترمینال اظهار داشت: ترمینال یک شهر اولین نقطه ای است که مسافران به چشم می بینند و این مکان باید بگونه ای باشد که تاثیر مثبتی بر مسافران و میهمانان داشته باشد.

فرماندار تبریز با اشاره به اثرات مدیریت هماهنگ در شهر تبریز گفت: هماهنگی و هم افزایی بین دولت و شهرداری موجب حل مشکلات و مسائل شهر می شود و در این راستا فرمانداری و شهرداری تبریز ارتباط سازنده و مثبتی را دارند.

گفتنی است تنی چند از اعضای شورای شهر تبریز به همراه فرماندار تبریز ومعاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پروژه های ترمینال مرکزی تبریز، تقاطع غیر همسطح آخونی، گلپارک، تقاطع غیر همسطح جانبازان و ضلع شمالی اتوبان پاسداران بازدید کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار