افزایش کرایه تاکسی در مشهد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در صورت تصویب شورای شهر مشهد از ابتدای اردیبهشت ماه نرخ کرایه تاکسی در مشهد افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴ 11 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی‌اصغر نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با افزایش نرخ کرایه تاکسیرانی در سال آینده اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی پیشنهاد افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی برای سال 94 را به شورای شهر مشهد ارائه کرده است.

وی افزود: لایحه افزایش قیمت کرایه تاکسی شهر مشهد به شورای شهر ارائه شده اما با توجه به اینکه شورای شهر در حال بررسی قانون بودجه شهرداری و همچنین تصویب بودجه سازمان‌های شهرداری مشهد است، احتمالا این افزایش قیمت در سال آینده به تصویب می‌رسد و از اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

نیشابوری در ارتباط با دلیل افزایش 25 درصدی با توجه به نرخ تورم 15 درصدی امسال گفت: این افزایش قیمت به شورای شهر مشهد پیشنهاد شده و هنوز مورد تصویب قرار نگرفته و این افزایش قیمت به دلیل افزایش پیدا نکردن قیمت واقعی در سال‌های گذشته است.

وی در ارتباط با نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز گفت: به دنبال نوسازی 500 دستگاه تاکسی در سال آینده هستیم که امیدوارم این مهمم تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار