ساخت پارک ٨ هکتاری نسیم‌شهر آغاز شد

گروه استان‌ها- شهردار نسیم شهر با اشاره به سرانه ۹ متری فضای سبز گفت: با احداث پارک ۸ هکتاری و چندین بوستان دیگر سرانه فضای سبز یک مترمربع ارتقا پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ 24 September 2024

محمد رضا بابا حسینی در گفت‌وگو با «تابناک» اسلامشهر با اشاره به سرانه ۹ مترمربعی به ازای هر شهروند نسیم‌ شهری اظهارداشت: پروژه پارک ٨ هکتاری نسیم شهر از جمله طرح های است که با اهداف فرا شهری و با نگرش ایجاد فضای سبز در قالب مجموعه ای فرهنگی تفریحی و با هدف حفظ اراضی شهری طبق طرح تفصیلی در برنامه های این شهرداری قرار گرفت. 
وی در ادامه با بیان اینکه با تکمیل چندین پارک در نسیم شهر سرانه فضای سبز یک متر مربع افزایش می‌یابد افزود: با کلنگ زنی بوستان ۸ هکتاری به هدف نهایی و تبدیل نسیم‌شهر به قطب گردشگری و تفریحی در منطقه است نزدیک می‌شویم.
شهردار نسیم شهر تصریح کرد : فاز نخست پارک گردشگری نسیم‌شهر با سرعت عملیاتی و به اتمام خواهد رسید تا مردم شریف این شهر بتوانند بزودی از آن بهره مند شوند.
بابا حسینی در پایان خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی کارشناسان این پارک ۸ هکتاری خواهد توانست در راستای بهره مندی شهروندان در اوقات فراغت مکانی بسیار مناسب منظور گردد کما آنکه برنامه ریزی جامعی برای امکانات و زیرساختهای تفریحی ورزشی این پارک در نظر گرفته شده که در نوع خود قابل تامل است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار