فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه:

تلاش‌های دشمنان نتیجه‌ای جز عزت و سربلندی برای ایران نداشته است

خراسان شمالی-«تابناک»- فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: در هر جنگی از جمله دوران دفاع مقدس و جنگ های منطقه‌ای برای دشمنان شرمساری و برای رزمندگان و مدافعان انقلاب و اسلام نتیجه ای جز عزت و سربلندی در بر نداشته است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ 21 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی»، سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم رزمندگان و بسیجیان خراسان شمالی در دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیجیان و ایثارگران خراسان شمالی در نقطه به نقطه فتوحات دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و این افتخار بزرگی برای این استان بزرگ به شمار می‌رود که باید مردم و مسئولان قدردان این رزمندگان باشند.

وی در ادامه دستاوردهای رزمندگان استان در عملیات های دوران دفاع مقدس را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: سهم خراسان شمالی در دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحمیلی سهم بی بدیلی است لذا از هر رزمنده که از استان و کشور که در نقش آفرینی دفاع مقدس سهم داشته باید تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه در ادامه هفته وحدت را عزت امت اسلامی در گام دوم انقلاب عنوان و بیان کرد: در هر جنگی از جمله دوران دفاع مقدس و جنگ های منطقه‌ای برای دشمنان شرمساری و برای رزمندگان و مدافعان انقلاب و اسلام نتیجه ای جز عزت و سربلندی در بر نداشته است که همین موضوع را در جبهه مقاومت می بینیم.

سردار اشعری در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تبدیل به یک قدرت منسجم و غیر قابل شکست شده است، اضافه کرد: تمام تلاش های دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی باعث شده تا ایران امروز به یک قدرت منسجم و غیر قابل شکست تبدیل شود و دشمنان از اهداف شوم خود ناامید شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار