فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

«ما در راه فتح قله‌ایم» شعار محوری هفته دفاع مقدس

خراسان شمالی-«تابناک»- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس «ما در راه فتح قله‌ایم» انتخاب شده است و در همین راستا در این هفته برنامه های متنوعی از سوی پایگاه های بسیج و مجموعه های فرهنگی اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱ 21 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی»، سردار اسماعیل فرجی، در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح در مرکز خراسان شمالی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس «ما در راه فتح قله‌ایم» انتخاب شده است و در همین راستا در این هفته برنامه های متنوعی از سوی پایگاه های بسیج و مجموعه های فرهنگی اجرا می شود.

وی با تأکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان خراسان شمالی نقش آفرینی بی بدیلی داشتند، گفت: این حرکت ادامه دارد و ما باید قله های پیشرفت و موفقیت را فتح کنیم. در دوران دفاع مقدس و در کربلای ایران بیش از دویست هزار نفر به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در میدان های دفاع و حماسه جانفشانی و ایستادگی کردند تا آرمان های امام راحل به سرمنزل مقصود برسد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به جانفشانی های رزمندگان جبهه مقاومت، تصریح کرد: اکنون که با گذشت 45 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران، سایه این درخت تنومند بر سر مردم ایران و جهان و جبهه مقاومت گسترانیده شده است باید تلاش کنیم تا جبهه کفر و استکبار شکست بخورد.

وی در پایان الگوی جبهه مقاومت را امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: امروزه رزمندگان اسلام در غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق با الگوبرداری از کربلای حسین(ع) و کربلای ایران این مسیر را ادامه داده‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار