آمادگی دیوان محاسبات برای رفع مشکلات مترو قم

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم با اشاره به افزایش قابل‌توجه اوراق مشارکت پروژه قطار شهری قم برای سال جاری، گفت: دیوان محاسبات آماده هرگونه همکاری و رفع مشکلات احتمالی و رفع مشکلات قانونی پروژه مترو قم است.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ 06 August 2024

به گزارش تابناک قم، حامد اصلانی در حاشیه بازدید از پروژه فاز دوم خط نخست مترو قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حفاری فاز دوم این پروژه مهم به طول 1800 متر آغاز شده است و خوشبختانه سرعت مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات به‌عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود، افزود: در دوره جدید رویکرد دیوان شفافیت و انضباط مالی و با تأکید بر رفع مشکلات و به‌نوعی رفع نگرانی مدیران استانی است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم، تأمین واگن را بزرگ‌ترین مشکل برای راه‌اندازی فاز نخست پروژه مترو قم دانست و گفت: تلاش‌های زیادی در این راستا ازجمله قرض گرفتن از شهر مشهد و ... شده است و هم‌اکنون جدی‌ترین روش برای تأمین واگن از شرکت پوژن چین است.

وی با اشاره به افزایش قابل‌توجه اوراق مشارکت پروژه قطار شهری قم برای سال جاری، تصریح کرد: دیوان محاسبات آماده هرگونه همکاری و رفع مشکلات احتمالی و رفع مشکلات قانونی پروژه مترو قم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار