تاکسی‌های فرسوده در قم نوسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر تسریع در نوسازی تاکسی‌های فرسوده از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال از املاک شهرداری به‌منظور نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸ 06 August 2024

به گزارش تابناک قم، قاسم طالبی امروز دوشنبه در جلسه شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم که در استانداری قم برگزار شد، درباره طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: قم در راستای نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده 200 میلیارد ریال از املاک شهرداری جهت نوسازی ناوگان فرسوده تخصیص یافته است.

وی افزود: به‌منظور پرداخت تسهیلات بانکی به هریک از متقاضیان واجدالشرایط به ارزش اعتباری یک میلیارد ریال بدون سود، قراردادی با بانک عامل منعقد و 140 میلیارد ریال سپرده‌گذاری شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: تاکنون 202 دستگاه تاکسی به مالکان تحویل داده شده و 44 نفر از متقاضیان نسبت به واریز وجه خودرو اقدام و در انتظار تحویل هستند.

طالبی اضافه کرد: 56 نفر ثبت نام اولیه را انجام داده و در انتظار صدور پیش فاکتور برای خرید خودروی نو تاکسی هستند.

وی با اشاره به عملکرد سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سال گذشته تاکید کرد: در سال گذشته 10 دستگاه ون به پایانه مرزی مهران به منظور خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در ایام نیمه شعبان 100 دستگاه تاکسی به‌منظور جابه‌جایی زائران در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان ظهور فعال و آماده خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: برپایی ستاد خدمات رسانی به زائران در میدان آل یاسین، اسکان و سرویس‌دهی به رانندگان اعزامی از شهرهای تهران و کرج، استقرار و دپوی تاکسی‌های ون در میدان آل یاسین و در اختیار قراردادن 10 دستگاه ون به نیروی انتظامی به مدت سه روز از دیگر اقدامات سازمان در ایام نیمه شعبان بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار