کشف ۹۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه ۹۳۰ میلیارد ریال کشف کالای قاچاق داشتیم، گفت: ۲۶۵ خودرو نیز در این زمینه متوقف و ضبط شدند.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ 30 July 2024

به گزارش تابناک قم، سردار محمد رضا میرحیدری در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا و امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم که در سالن ورزشی شهید همایی فصیح برپا شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی پلیس قم در بخش‌های مختلف در سال جاری در زمینه کنترل جرایم کاهش 23 درصدی داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: در بخش سرقت مغازه 49 درصد، در قاپ‌زنی 59 درصد، در سرقت منزل 30 درصد و در نزاع و درگیری نیز استان قم در امسال تاکنون کاهش 13 درصدی را داشته است.

وی عنوان کرد: در 4 ماهه اول امسال شاهد افزایش 15 درصدی کشفیات در استان قم بودیم که در این مدت 31 باند شناسایی و منهدم شدند.

میرحیدری تصریح کرد: در برخی از جرایم از جمله شرارت و سرقت منزل، افرادی از استان‌های دور به قم می‌آمدند و مرتکب تخلفاتی می‌شدند که این افراد نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با بیان اینکه 93 میلیارد تومان کشف کالای قاچاق داشتیم افزود: 265 خودرو نیز در این زمینه متوقف و ضبط شدند.

وی گفت: در سال جاری تاکنون 7 باند مواد مخدر در استان قم شناسایی و منهدم شدند و 27 قبضه اسلحه نیز از آنان کشف شد.

میرحیدری عنوان کرد: هزار و 789 سارق در این مدت دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و ما باید به دنبال برخورد بازدارنده و قاطع با این افراد باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در ایام ماه محرم امسال شاهد کاهش 20 درصدی جرایم در استان قم بودیم، افزود: در جرایم نزاع 17 درصد، شرارت 4 درصد، سرقت‌های مهم 29 درصد، سرقت‌های خرد 20 درصد، تجاوز به عنف 100 درصد، آدم ربایی 100 درصد، سرقت به عنف 55 درصد نسبت به دیگر ایام کاهش آمار داشته‌ایم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار