ویژه‌برنامه‌های‌شهادت‌امام‌سجاد(ع)‌درحرم‌رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 25 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت زین العابدین(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت امام سجاد(ع) از ساعت 17:30 تا 20 و در روز شهادت آن امام همام از ساعت 10 تا 12 در این مکان مقدس برگزار شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجج اسلام مرتضی حمیدی و محمد جمالی پیرامون موضوعات سبک زندگی امام سجاد(ع) و سختی‌های و مشکلات ایشان پس از واقعه دردناک عاشورا در کربلای معلی به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) حسین دارابی، محمد عطاپور، علی خوشچهره، مهدی سلحشور، محمد موحدی‌نیا، ابراهیم احمدی، ضمن قرائت زیارت‌های امین‌الله و عاشورا به مرثیه‌سرایی و عزاداری چهارمین پیشوای شیعیان حضرت زین العابدین(ع) می‌پردازند.

حسینی گفت: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند و امیدواریم که شیعیان و ارادت‌مندان به ائمه اطهار(ع) با بهره‌گیری از برنامه‌های تدارک دیده شده سبک زندگی این بزرگواران را در زندگی خود اجرایی و عملیاتی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار