خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

متاسفانه بخاطر عدم توجه مناسب مسئولان مازندرانی و کشور و افزایش هزینه تیم داری و با توجه به اینکه این باشگاه بصورت خصوصی اداره می شود ، مالک این باشگاه ناچار شد تنها تیم فوتبال مازندرانی در لیگ برتر فوتبال را در فهرست فروش قرار دهد؟!
کد خبر: ۱۱۷۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۲ 22 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

عامل درگیری در یک مرکز درمانی شهرستان نور دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری عامل برهم زدن نظم عمومی درمانگاه حضرت زینب(س) این شهرستان خبر داد.


خطیب جمعه ساری گفت: بزرگداشت عید سعید غدیرخم و روایت‌گری جریان غدیر وظیفه همه ماست.

رئیس سازمان علمی و پژوهشی بسیج کشور در قائم شهر از افزایش بیش از دو برابری شرکت و هسته های علمی دانش بنیان زیر پوشش این سازمان در سال جاری خبر داد.

شنبه آسمان استان نیمه ابری است و به تدریج ابری می‌شود و از بعدازظهر هم شاهد رگبار و رعد و برق پراکنده در استان خواهیم بود.

خطیب جمعه قائم شهر با انتقاد از مواضع و نقطه نظرات برخی از کاندیدا‌ها در مناظره‌های تلویزیونی، رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی را بسیار مهم دانست.

فرماندار ویژه آمل از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فراهم شدن ۳۶۹ شعبه رای‌گیری در حوزه‌های شهری و روستایی خبر داد.

حجت الاسلام مهدی طائب در مراسم یادواره شهدای ترور شهرستان رامسر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت ایران اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حجم بالای ورودی پرونده‌ها به محاکم استان، گفت: کار در دادگستری و ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه با توجه به سختی کار، اهتمام و جدیت ویژه می‌طلبد.

محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه دوم تیر در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در صورت برطرف نشدن ایرادات ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، تیم نساجی برای میزبانی باید به فکر ورزشگاه جایگزین باشد.

آداک نوشهر در هفته هفتم لیگ‌ برتر فوتبال ساحلی در ساحل سیترا مقابل پاس جوان گناوه به پیروزی رسید.

ورزشکار مازندرانی در اولین دوره مسابقات ماراتن گذر از طبیعت بانوان کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار