وزیربهداشت:همه دنبال تاجگردون هستند

وزیر بهداشت در پاسخ به این درخواست خانم دکتر حافظ قرآن گفت: برای افزایش بودجه به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مراجعه کنید!
کد خبر: ۱۱۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 20 October 2015
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به درخواست رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، عصر دوشنبه 27 مهرماه سالجاری "سید حسن قاضی زاده هاشمی" از نمایشگاه هتلینگ بیمارستان در سالن همایشهای دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید؛ درغرفه بیمارستان شهید رجایی گچساران حاضر و از روند کارهای انجام شده در زمینه هتلینگ این بیمارستان بازدید کرد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در این بازدید از وزیر بهداشت خواست تا بودجه این بیمارستان برای اجرایی بهتر هتلینگ را افزایش دهد که دکتر "هایده حافظ قرآن" با پاسخ جالب وزیر روبرو شد.

وزیر بهداشت در پاسخ به این درخواست خانم دکتر حافظ قرآن گفت: برای افزایش بودجه به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مراجعه کنید!

دکترهاشمی با تاکید بر اینکه همه دولتمردان برای افزایش بودجه دنبال رایزنی با " تاج گردون " هستند افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان شما ( گچساران ) تا زمانی که تاج گردون را دارد غم ندارد.

وی ادامه داد: البته ما همیشه هوای استان کهگیلویه و بویراحمد را داشتیم و در آینده نیز به صورت ویژه هوای استان شما و گچساران را خواهیم داشت.عصردنا

گفتنی است بیمارستان شهید رجایی گچساران به دلیل اجرای مناسب طرح هتلینگ در این بیمارستان به این نمایشگاه یک روزه در تهران دعوت شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار