عاملان تخریب خودروها در ورامین دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: هفت متهم تخریب خودروها در ورامین توسط پلیس شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 19 July 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان، سرهنگ دایوش صادقی‌فر روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع تخریب یک باب منزل و تعدادی خودرو پارک شده در خیابان شهید رجائی شهرستان ورامین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری ویژه سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران، تیم‌های ویژه عملیاتی بلافاصله تشکیل و با هماهنگی و دستور مستقیم دادستان ورامین در کمتر از ۱۲ ساعت هفت متهم اصلی شناسایی و طی عملیاتی در یک خانه مجردی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تاکید کرد: پلیس اجازه نمی‌دهد که عده‌ای هنجارشکن، نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند و با اینگونه افراد برابر با قانون و قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار