گوش مردم برای شنیدن صدای رسانه قوی‌ترست

صدای اصحاب رسانه بسیار رساتر از مسئولین است و متقابلا گوش های مردم برای شنیدن صدای رسانه ها، قوی تر و آماده تر است.
کد خبر: ۱۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ 05 March 2015
 به گزارش تابناک یزد، اولین نشست اصحاب رسانه شهرستان ابرکوه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور علی محمد دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب ، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران با محوریت موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار داشت: رسانه ها به عنوان بازوهای قدرتمند فرهنگ در ابرکوه نقشی کلیدی در پیشگیری از وقوع و تشدید آسیب های اجتماعی ایفا می کنند؛ صدای اصحاب رسانه بسیار رساتر از مسئولین است و متقابلا گوش های مردم برای شنیدن صدای رسانه قوی تر و آماده تر است.
در ادامه علی محمد دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاطر نشان کرد: قدرت عظیم رسانه ها در کشورهای مختلف و به خصوص در ایران بر هیچ کس پوشیده نیست؛ حتی می توان از رسانه ها به عنوان یک قوه یاد کرد که اگر قدرت آنها بیشتر از قوای دیگر ( مقننه، مجریه، قضائیه) نباشد، کمتر هم نیست.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه، دشتکیان تأکید داشت: رسانه ها باید استقلال خود را حفظ نمایند و برای رفع مشکلات شهرستان در حوزه آسیب های اجتماعی که برای مردم جامعه ابرکوه به ویژه قشر جوان و نوجوان تهدیدی بزرگ است، گامی بلند بردارند و لازمه این امر انسجام و وحدت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار