بهره‌مندی کارگران استان کرمانشاه از خدمات ۳ مرکز ورزشی و رفاهی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارگران مشمول قانون کار کرمانشاه در حال حاضر از خدمات 3مرکز ورزشی و رفاهی این استان بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 03 October 2015
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارگران مشمول قانون کار کرمانشاه در حال حاضر از خدمات 3مرکز ورزشی و رفاهی این استان بهره‌مند هستند.

داوود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مساحت سه مجموع ورزشی در سطح استان 50 هزار متر مربع است که دو مورد از این مراکز در شهر کرمانشاه و دیگری در شهرستان اسلام‌آباد غرب قرار دارد.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: فضای ورزشی و رفاهی کرمانشاه واقع در سه‌راهی حافظیه و چهار راه رودکی به صورت چند منظوره خدمات لازم را به بانوان و آقایان فعال در بخش کارگری ارائه می‌کنند.

یاوری پیرامون فضاهای ورزشی شهر کرمانشاه گفت: فضای ورزشی سه‌راهی حافظیه کرمانشاه دارای سالن چند منظوره، بدنسازی و سالن‌ ورزش‌های رزمی بوده و مرکز ورزشی چهار راه رودکی نیز دارای زمین چمن، پیست دو و میدانی سالن چند منظور و بدنسازی است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و افزود: امسال مسابقاتی برای ایجاد روحیه نشاط در بین جامعه کار و تلاش در 20 رشته مختلف ورزشی از جمله کشتی آزاد و فرنگی، جودو، فوتبال ساحلی و دوچرخه سواری برای بانوان و آقایان برگزار شده است.

یاوری با اشاره به بهره‌مندی کارگران استان کرمانشاه از مزایای زائرسرای قم و مشهد گفت: این قشر فعال جامعه با مراجعه به حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره کار استان و تکمیل فرم درخواست علاوه بر موارد بالا از تفریحگاه بندر انزلی نیز استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه اجرایی‌کردن اهداف و وظایف محوله در قبال جامعه هدف از اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است، عنوان کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف جامعه از جمله وظایف این اداره محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار