بهره مندی۹۰۷۹ مددجو از خدمات مشاوره

از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار و ۷۹ مددجوی کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره و راهنمایی حضوری و غیرحضوری این نهاد با اعتبار بیش از ۱۶۶ میلیون تومان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 09 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ،احمد بوالحسنی ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره‌های گروهی و فردی و بر اساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار و ۷۹ مددجوی کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره و راهنمایی حضوری و غیرحضوری این نهاد با اعتبار بیش از ۱۶۶میلیون تومان بهره‌مند شدند.
وی یادآورشد:بهداشت روانی ،سلامت معنوی ،مهارت‌های فرزند پروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان،راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار ، آموزش سبک زندگی اسلامی مهارت‌های زندگی ،آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج از موضوعات مورد مشاوره بوده است. 
معاون فرهنگی کمیته امداد استان از همکاری کلینیک‌های تخصصی مشاوره و روانشناسی با کمیته امداد استان خبردادو گفت:مراکز نیکوکاری تخصصی مشاوره با این نهاد همکاری داشته و در سال جاری۳۲۳۲ مورد به این کلینیک ها برای انجام مشاوره معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار