تاکید بر نقش بخش خصوصی در توسعه اقتصادی استان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام جدی مدیریت استان برای توسعه بخش صنعت و معدن و رفع موانع تولید، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های قانونی در این راستا حداکثر استفاده را بکنیم.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 27 September 2015
به گزارش تابناک تبریز احمد محمدزاده در نشستی با هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع فعالیت بخش خصوصی نظیر شورای گفت‌وگو و کارگروه‌های تخصصی اشتغال و توسعه صادرات، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید را وظیفه خود می‌داند.

وی با تاکید بر همکاری نزدیک خانه صنعت، معدن و تجارت استان با مجموعه دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: خانه صنعت و معدن قدم‌های خوبی در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی استان برداشته و امیدواریم در شرایط پساتحریم نیز با تداوم همکاری‌ها شاهد شتاب بیشتر در روند توسعه استان باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری همچنین با تاکید بر نقش بخش خصوصی در توسعه اقتصادی استان، تصریح کرد: بدون شک حضور فعال بخش خصوصی در استان آذربایجان شرقی که یک استان اقتصادی است، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال، شکوفایی اقتصاد و توسعه صادرات دارد.

وی با اشاره به وظیفه سنگین دولت تدبیر و امید در عصر حاضر، تاکید کرد: دولت وظیفه هموار کردن راه سرمایه‌گذاری، ایجاد آرامش در واحدهای تولیدی، تقویت همراهی و همدلی بین نیروی انسانی و مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان را برعهده دارد و امیدواریم با تدابیر مدیریت ارشد استان بتوانیم رضایت سرمایه گذاران و کارگران واحد های تولیدی را جلب کنیم.

در ادامه این نشست اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مرتبط استان گزارش‌هایی ارایه کردند.

باقری، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز در خصوص معوقات بانکی و کمبود سرمایه در گردش در واحدهای تولیدی و صنعتی استان به ارایه گزارش پرداخت.

در این نشست مسایل مختلفی همچون مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان و بخش دولتی، مشکلات شهرک چرم شهر، مشکلات شهرک الکترونیک، مشکلات واحدهای معدنی و مسایل بانکی واحدهای تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار