مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز به کار 15 هزار کلاس درس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 23 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، علی‌ کرمپور ساعتی پیش در مراسم قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش و تبریک فرا رسیدن ماه مهر، از همه تلاش‌ها در امر بازگشایی مطلوب مدارس قدردانی کرد و گفت: امروز در حالی به استقبال ماه مهر آمده‌ایم که خدمتگزاران مردم در مجموعه آموزش و پرورش همه تلاش خود را در قالب پروژه مهر به کار گرفته‌اند تا دانش‌آموزان عزیز با آرامش خاطر سال جدید تحصیلی را آغاز کنند.
 
وی افزود: آموزش و پرورش یک مجموعه مردم نهاد است و بدون شک برخورداری از جامعه توسعه یافته نیازمند اهتمام ویژه به مهمترین رکن آن یعنی آموزش و پرورش است که همه باید برای توسعه و تعالی این مجموعه، در امر تعلیم و تربیت سهیم باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به جزییات شروع سال جدید، اذعان داشت: امسال در مجموع با دوره پیش دبستانی 340 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی در سه هزار و 526 مدرسه در قالب 15 هزار و 168 کلاس درس سال جدید تحصیلی را آغاز خواهند کرد.
 
وی یادآور شد: 14 هزار و 267 معلم نیز در سراسر استان راهبری امر خطیر تعلیم و تربیت را برعهده دارند که باید گفت همه امکانات و ظرفیت‌ها بسیج شده است تا سال تحصیلی پویا و بالنده‌ای را فراروی خود داشته باشیم.
 
دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان در همین راستا از مجموعه شورای آموزش و پرورش استان خاصه رئیس شورا نیز قدردانی کرد و گفت: مدیریت مطلوب و همراه با تدبیر شورا که همه ظرفیت‌ها را به سمت آموزش و پروزش سوق داد در فراهم شدن بستر مناسب برای سال تحصیلی جدید بسیار راهگشا و کارگشا بود.
 
گفتنی است، همزمان با آغاز سال تحصیلی، یک واحد آموزشی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس، با حضور استاندار هرمزگان و معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار